Lexus LC 2022 Cabriolet Nya växellådsalternativ, releasedatum, byte – Mellan alla dess brister finns det en egenhet, men att köra Lexus LC 2022 Cabriolet är som att titta på ”Basic Instinct” för första gången, mer än lite stygg och fokuserad rakt på voyörerna, positivt. Något värt att sätta sig ner igen, precis som LC Coupe jag blev kär i med tanke på 2016.
I år glänser LC med en ny cabriolet som knappt ändrar en punkt i Aston-receptet. Årets bakgrund. Innan det avslöjas är LC ansvarig för att visa oss en del av Lexus, på inget sätt: Aspirations.
Specialitet
Inte på ett sätt som hoten var ömtåliga, även om det är sammansatt för bättre kontakt än stora turnéer. Lexus följer LC Convertibles resa med en absorberande och medveten utbyggnad och drivning av adaptiva dämpare för att eliminera det skakande som dess stora, valfria 21-tumsprofiler kan leverera genom den taklösa karossen.
Däckguide presenterad på hardtop men sällan missad Lexus LC 2022 Cabriolet har några av de största kodningarna Lexus kan ha kodat på sina hyllor. Det finns en bugg med dynamiken i LC; det är cabriolets 4 540-punds hållvikt. Man skulle kunna tro att mugghållarna i storleken Thin-Speedy skulle göra skillnad.
Exteriör och interiör
Behöver inte implementeras fyra år efter lanseringen bara för att Lexus LC 2022 Cabriolet fortfarande är ovanligt tillräcklig och anmärkningsvärt noggrann för att inte göra det. Detta är en form för åldrarna, med ett timglasgaller som ligger ensamt mellan riktade frontljus som är inriktade som stjärnornas organisation i din näthinna.
De små informationsbitarna som individen ger förstärker formen på tvådörrarsbilen mer än de vanliga banala böjda taklinjerna och heta ytorna. Lexus sparkar in den i hockeymidjans syrgasinlopp, sedan avsmalnar allt till en bakre stängning som fästs igen med de där hattnålsljusemitterande dioderna. Det tog George HW Bush 1 000 enkla saker att ta sig igenom sin scen; Lexus krävde bara 4.
Lexus LC 2022 Cabrio passar in i de bekväma entrébehållarna som sitter som bin inuti en blomknopp och sveper in dem i bevingade dörröppningar.
Det är en kokong, men en med en områdesavdelare på plats för att hålla resenärer borta från de väsentliga delarna: växelspaken som styr vippströmbrytaren, generatorns funktionsväljare. Lexus håller dig i kontakt med lättillgängligt 915 watt Mark Levinson-ljud och naturligt semianilinläder, och det kommer att glädja dig
✓ Du kan också kontrollera:
Specifikation
Förarna når alla andra nöjdhetscentra så fort de trycker på startknappen och sätter eld på den bullriga V-8:an på LC 500 Cabriolet. Det finns en V-6 hybridcoupé som ser ut att titta på symaskinsaspekter, Jetsons rymdskoterdel – sedan finns det 471 hk, 5-liters V8:an som gör låtar om ett lättillgängligt sportavgassystem som Rice Krispies om en lågträff passfiltersystem.
Med snabba skorstensbyten via en 10-växlad automat kan den köras från -60 miles per timme på 4,6 minuter. Det är inte på något sätt ett långt tryck på bensinen att hoppa före besökare eller att tränga undan den specifika kraft som krävs för att betala för följande måltidsarrangemang. Textiltaket minimeras (på ca 15 sekunder), det är som om det fångats fram och tillbaka om och om igen via tunnlar, bara för det vansinniga soundtracket.
Lexus LC 2022 Cabriolet – Pris och releasedatum
Lexus LC 2022 Cabriolet , som kostar 102 025 euro, är väl kategoriserad enligt skyddsutrustning och har tyst brutit ny mark, Aston och Jag-regionen och även Mercedes SL . Det är djupt felaktigt i ett eller två tillvägagångssätt, men fungerar mycket bra som vi nämnde här långt tidigare. Förmodligen det ideal där Lexus mentala hjärteliv avslöjas.